LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

19 oktober 2006

heja Tanzania!

Normalt sett brukar jag bli irriterad när min kund i Tanzania bommar i sin planering och vill flytta runt mina workshops.

Idag blev jag dock mycket glad när de ville flytta min novemberworkshop till december.
För det gör att jag inte missar Linda och Diddys bröllopsfest i november!!!!

Jag har nästan gråtit blod över att jag skulle missa partyt.

Men nu blir det inte så. Jag skall ta på mina tajtaste brallor och kanske en näverhatt. Sen skall jag festa tills morgonen gryr och bartendern säger:
- Nej, jag skiter i om brudparet är dina 'schå finaschte polare i världen' - och det är inte coolt att du vill muta mig till att blanda manhattans direkt i din mun. Det är äckligt. Gå hem. Det har alla andra gjort. Din fru står bakom dig och ser arg ut.


Yieeeeeehaaaa!!!
Vissa dagar blir man riktigt glad av en uppskjuten workshop!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Dina tajtaste brallor och en näverhatt. Hahahaha. Lennart skulle bryta ihop tror jag.

Anonym sa...

Vi är minst lika glada! Hoppas att det inte ställer till något i andra ändan bara...
/Diddy