LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

07 oktober 2006

boarding in ho chi minh city

är i biznizloungen med folk som ser viktiga ut, skitviktiga

skall kliva på planet nu

har druckit och ätit gratis i loungen, för jag har ett kort som säger att jag flyger mycket

fick en ryggmassage här i loungen för en stund sedan, för enligt kortet flyger jag tydligen skitmycket och behöver verkligen daltas med

men nu skall jag kliva på planet

måste lämna loungen, och alla de som ser mycket viktigare och argare ut än jag

boarding boarding

snart hemma

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte jag få låna ditt kort någon gång, så att jag också kan få lite ryggmassage och allt annat? Hade varit trevligt.

Trevlig resa hem!

Anonym sa...

Minns inte hur jag hittade hit, har suttit en stund och fascinerats av hur olika liv kan vara ... ditt är väldigt långt från mitt just nu ... men jag känner igen mig i mycket. Sköt om dig därborta!

Konsultpappan (K-dude) sa...

Tack. :-)