LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

01 oktober 2006

behagligt hotellrum med utsikt




Här är ett par bilder från hotellrummet, med utsikten.
Jag stegade upp ytan (jetlag - svårt att somna igår) och rummet, hallen, badrummet samt det anslutande dressingroomet är på cirkus 40 kvadrat. Det är kanske inte superstort, men jag minns den där ettan på kämnärsrätten i Lund där jag bodde på 21 kvadrat, och sedan den där ettan på 34 kvadrat i Malmö.

Yta är bra.
Den extra sängen är bra när jag behöver bre ut mina papper och inte vill använda något av de två skrivborden. Nice touch med både video och DVD till TV:n.

7 kommentarer:

Line sa...

Har du bott på Kämnärsvägen? Jag har bott 7 år på Kämnnärsvägen 22. En gång i tiden.

Ditt rum påminner om mitt Gävlerum, av någon anledning två sängar och 40 kvm, som min gamla lägenhet. Och jag lyckas sprida mina saker precis överallt. Fast betydligt bättre utsikt! lite stadslivsbilder också kanske? (jag vet att jag har stora krav, men Vietnam är man ju inte i så ofta.)

Konsultpappan (K-dude) sa...

Stadslivsbilder.... hm....

Jag var på gatan intill hotellet igår kväll. För mörkt för mobilkameran.

Sen kommer jag att vara på hotellet till lördag kl. 15, då taxin hämtar upp mig för transport till flygplatsen.

Nja. Jag skall försöka fånga suddiga förbipasserande vyer från taxin :-) Inga garantier, dock. Jag är rätt glömsk med ickejobbsaker, har jag märkt.

Linda Unnhem sa...

Har du läst Johan Tells All Inclusive? Du borde samla dina bästa resebloggar och slå en signal till Vagabond. Du skulle definitivt ge Tell en god match!

Linda Unnhem sa...

Konstigt det ser ut med Linda Unnhem, va? :-)

Line sa...

Förresten, grattis i efterskott. Menar du att din mobilkamera inte har BLIXT? Isåf får jag klara mig utan Vietnams gatuliv.

Konsultpappan (K-dude) sa...

Jag gillar Linda Unnhem, men det kommer ändå att ta ett tag att vänja mig. :-)

All Inclusive har jag inte läst, men jag har sett att den står i bokhyllan därhemma. Kanske dags att läsa!

Konsultpappan (K-dude) sa...

Sen är det en riktigt bra xenonblixt på mobilkameran, min goa SonyEricsson K800i tar ganska bra bilder med 3,2 megapixlar.

Men i hög fart från ett taxifönster.... nja.... ;-)