LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

03 oktober 2006

Dagens outfit


Helt enligt min regelbok för svettsäker workshop-outfit:
Byxor: Filippa K
T-shirt: Hugo
Skjorta: tunna rutmönster på vit botten från Eton (jag har nog 25-30 versioner av denna skjorta)
Skor: Rockport (ny favorit sedan mina gamla standardworkshopskor från Hush Puppies började ge larm i nya säkerhetskontrollen i Dar es Salaam).

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Mycket stiligt!!! Heja!!! Gillar Eton-skjortan. Fin modell. Vad är det för modell? Det måste finnas många eftersom min pappa brukar ha sånna skjortor, men de är så pösiga - den där ser mer slimmad ut.

Konsultpappan (K-dude) sa...

Tack!
"slim fit" är den variant jag brukar välja. Den andra är väldigt bred. Eton skärpte upp sig ordentligt på designsidan för fem-sex år sedan.
;-)

Anonym sa...

Jag håller med: mycket stiligt! Såna småbarnspappor som du blir alla singeltjejer kära i. :)

Kerstin sa...

Då ska jag tipsa min kille. Han letar efter den perfekta skjortan. Du ser - vi utbyter tips och råd. Så som det ska funka i bloggvärlden. Hihi.

Konsultpappan (K-dude) sa...

johanna: jag rodnar, men tack.
kerstin: Eton är klockrent, särskilt i varma klimat, som Malta, om man vill slippa lökringar under armarna.

Line sa...

"I'm K-din guide till storstäder, människor och mode för ledaskapskonsulter"? Förslag till ditt nya bloggnamn bara.

Kul att du börjat med både bilder och outfits. Och inlägg som jag nästan inte begriper, men sånt är ju lite spännande och oförutsägbart (glöm nu inte länka till mig och Linda när du får tid och om du vill såklart.) Zàijiàn.