LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

24 oktober 2006

Dear Fisher Price


Dear Fischer Price,
This is somewhat embarrasing. My son was playing with one of your Little People dolls. I must have bought this without taking a closer look at the package. My question is: Can I return the doll, or possibly exchange it for one that isn't carrying a dildo?

10 kommentarer:

Anonym sa...

You just saved my day!
Tillbaka på kontoret efter alldeles för kort lunch, mentalt förberedd att ge mig i kast med projektförslag nr. 200.. och fick ett riktigt asgarv som start.
Brilliant!

Konsultpappan (K-dude) sa...

Tack Mia - I aim to please :-)

Kerstin sa...

Hahahahahahahaha. Underbar - du är det. Hahahahahaha.

Konsultpappan (K-dude) sa...

Awwww... tackar tackar. :-)

Line sa...

Jag utgår från att du verkligen skrivit detta till dem? Gud vad besviken jag blir annars! ;) Förresten syftar Little People väl inte på kortväxta, dvärgar?

Anonym sa...

Tack & lov hade jag redan druckit mitt te, annars hade jag haft fullt upp med att torka monitorn nu!
:)

Anonym sa...

Haha! Hade ingen aning om att du bodde i Malmö. Men nu måste jag ju fråga om du har tips på bostadsförmedling/hyresvärd!? Försöker ringa runt till så många som möjligt.

Konsultpappan (K-dude) sa...

Ay.. Malmö är kört. Vi bygger ju hus i Bunkeflostrand... men innan vi ens skrivit på kontraktet hade jag tre yngre syskon som kollade om de kunde överta vår hyresrätt här i Malmö.

Sorry... ;)

Lina sa...

hahahahaha...jag dör av skratt....fy fasen vad kul!!! men den är söt den lille krabaten.

Anonym sa...

Hehe då fick de slåss kan jag tänka! :)