LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

01 oktober 2006

Gårdagens outfit


Inspirerad av mina kära bloggers-kollegor har jag tänkt dela med mig av outfits jag är stolt över.
Min outfit igår gjorde att min vietnamesiska koordinator inte kände igen mig när jag strosade in i foajen på hotellet här. Jag hade tänkt hinna byta till kostym INNAN någon annan kom till hotellet, men blev lite försenad.

Tydligen ser jag ut som en helt annan art i kostym. Ungefär som Hund respektive Bäver. Jag vet inte.

Jeans: Lee, present från kärleken
Topp: Filippa K, inspirerad till köpet av David Beckham i en dokumentär om honom

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Go K-dude. Go K.dude. Go K-dude. Vad kuuuuul. Om du håller dig till likande kommer du att klara dig finfint utan Lennart (visst var det så han hette. Din "stylist" som gick i pnesion?). Heja!!!!

Konsultpappan (K-dude) sa...

Lennart.
*suck*
Saknar honom. Den nye killen på Paparazzi är så.... hm... ung.

Han förstår inte mina behov. Föreslog en ljusblå skjorta som jobbskjorta.

Galning.

Kerstin sa...

Nu fattar jag ingenting. Är det för lökringarna?

Konsultpappan (K-dude) sa...

Precis. Jag vevar med armar och ben framför folk, blir svettig när jag håller på en hel dag.

Jag behöver "svettsäkra" skjortor.

Kerstin sa...

Jag förstod nästan det. Jag tror aldrig vi tjejer har hajat vilket problem ni killar har med lökringarna. Min kille har alltid en tunn tröja under skjortan. För några veckor sedan frågade jag just varför (jag frågade eftersom det var en varm kväll och tyckte det var onödigt att han klädde på sig så mycket). Svaret blev att den absorberar svettet så förhoppningsvis blir det inga ringar på skjortan.

Killar alltså...

Kerstin sa...

Kom på en sak till. Jag har INGENTING emot lökringar. Det blir ju liksom så då det är varmt. Det är mänskligt och naturligt. HUVUDSAKEN att man inte luktar apa.

Anonym sa...

Jag älskar att du börjar med outfitbilder, det är hur kul som helst. :)

Lina sa...

fint. du verkar ha en bra jeanskropp... inte alla killar har det.