LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

28 oktober 2006

chokladfestival

Farmor och farfar passade lillkillen 12-14.
Vi hann bruncha med lindadiddylollolinus på Metro på Möllan. Mycket god lunch, och med en mörk Samuel Adams blev det perfekt.
Vi hann även in på chokladfestivalen i Mazettihuset.

Jag accepterar att betala 100 spänn för att komma in och få lov att köpa choklad. Det kan verka konstigt, men vi var många hundratals människor som tydligen tycker det är en fair deal.

Det jag däremot aldrigaldrigaldrig kommer att acceptera, är att någon kan få saluföra en produkt som heter "chokladfontän".

Det ger äckliga vibbar. Och om du nu tycker att jag har en skev fantasi så betyder det bara att du också har det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

OK, tack för den visual'en, nu kommer jag aldrig att kunna hålla masken när min kompis är lyrisk över sin! ;)

Konsultpappan (K-dude) sa...

Jag vet, jag vet.
"Dra med några polare hem till mig, så kör jag igång chokladfontänen. Det blir skitkul!"

...nejnejnej...