LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

07 december 2006

...åsså Stockholm igen...

Ingen ordentlig vecka utan ett besök i den där huvudstaden.
Upp med sjuplanet, ner med tåg vid fyrablecket. Om jag har lite flax hinner jag en snabb after work på .... wait... jag blev mycket besviken på Nordic Lights hotellbar förra veckan. De byggde om där - såg helt kaotiskt ut - så jag tog en kaffe på Nordic Ice hotellbar istället.

Jag ger Nordic Light en sista chans om jag hinner i morgon. Men det är verkligen sista chansen. Man kan inte bygga om hur som helst och behålla sina stammisar... Faktiskt.

Så är det.

1 kommentar:

Kerstin sa...

Annars kan du komma hem till mig. Om du är snäll kan jag göra en sockerkaka.