LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

11 december 2006

angst

Jag har börjat få lite ångest inför att lämna lillkillen på dagis på fredag morgon och veta att jag inte ser honom på sex dagar. Han kommer ju inte att veta det. Men jag kommer att veta det.

Det känns jobbigt.

Sen kommer jag hem på onsdag eftermiddag, och på torsdag-fredag handleder jag en liten grupp chefer på kursgård.

Sen på fredag kväll är det julledigt.

Det har varit en mycket intensiv höst. Det är kul - som egenföretagare gillar jag god beläggning och spännande uppdrag. Det vill jag inte ändra på.

Men det tar inte bort faktumet att jag saknar min kärlek och min lillkille när jag är borta.

Varje mynt har två sidor.

Inga kommentarer: