LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

08 december 2006

Lost in translation

Sitter på tåget hem från Stockholm.

Nordic Light är nu permanent borta.
Tog en fika på Royal Viking istället.

Sitter nu och ser på Lost in translation för mmmpfte gången. Genialisk.
Jag identifierar mig med en viss luttrad resenär.

Soundtracket av Air är så pärlande klockrent.

Fick precis mail från min resekille. Om resan till Dar es Salaam nästa vecka, och mina preliminärbokningar för våren. Två gånger Tanzania, en gång Hanoi, en gång Berlin, en preliminär till Ukraina.

Märkligt hur mycket jag slitit för att få uppdrag internationellt. När jag egentligen bara vill vara hemma och krama min kärlek och leka med lillkillen.

Inga kommentarer: