LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

21 december 2006

målsnöret

Det har varit en lång dag på kontoret, och jag har sluddrat mig igenom telefonsamtal eftersom jag blev fetbedövad av min omtänksamme tandläkare när han för 1100 pix undersökte, borrade och lade in kompositmaterial i en kindtand.

Om en timme drar jag iväg för en kvällsaktivitet med en grupp chefer jag skall handleda i morgon. Det är ett riktigt kul gäng, så det skall bli trevligt. Å andra sidan hade jag nog egentligen hellre varit hemma med familjen, men jobb är jobb. Det skall göras och göras bra.

15.30 i morgon är det färdigt.
Då är det jullov för K-dude, kärleken och lillkillen.

Det är ganska efterlängtat - hösten och förvintern har varit intensiv, spännande och utmattande!

Inga kommentarer: