LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

09 december 2006

go global, dude

Min kompis Otto kan bara säga ett ord på finska. Det ordet är å andra sidan den finska översättningen av "centralsjukhuset i Björnestad" eller något sådant.

Det kanske jag skall hämta hit till bloggen, nu när jag tydligen fått en läsare i Rovaniemi, Finland.

Krasst talat är det rent bisarrt vilka länder som tycks husera minst en handfull unika läsare per dag i min statistik.

Följande länder har jag mer än fem unika läsare i varje dag.
Sweden
Hungary
Ireland
Italy
Norway
United Kingdom
Belgium
Germany
Denmark

Och nu en ensam tjomme i Rovaniemi, Finland.
Välkommen hit, kompis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sa coolt! Fran en som har tummen helt mitt i handen nar det galler tekniska grejer, hur kan man se statistiken over sin blogg? Gor mig lite nyfiken maste jag erkanna....

Anonym sa...

Jag bor i Finland, dock långt från Rovaniemi. Å andra sidan har jag kanske missat att läsa någon dag så du har nog flera finländska läsare.

Konsultpappan (K-dude) sa...

Mia: Jag fick tipset om en gratis liten räknare - www.onestat.com
Sen frågade jag en av mina yngre bröder, och så var det fixat.
;-)
Elin: Kul!! Då har jag TVÅ läsare i Finland. Hm... man kanske borde starta filial och lära sig äta björnstek med blåbär.