LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

04 december 2006

bara i vårt hem

Kärleken sitter bredvid mig i soffan, och knappar på sin dator. Hon vände sig nyss mot mig och fnissade.

- Vad? frågade jag.
- Jag har MSN:at med Linda på låtsastyska, och det blir bara värre och värre, men ingen av oss vill ge upp först.

När kärleken berättar sådant här har jag sedan länge slutat fråga henne "Varför?".

3 kommentarer:

Linda Unnhem sa...

Låtsastyska? Jag är förnärmad... Hier machen wir nichts der falsch ist.

Anonym sa...

Hahahaha. Hon är lika sjuk som jag och miin kompis tillsammans. Vi har msn:at på gammelsvenska och som automatiska meddelanden och gud-vet-vad...

Anonym sa...

Hahah Underbart!