LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

25 november 2006

väst eller slips


Ååååkej - denna vecka har jag kört väst.
Nästa vecka fortsätter jag med väst.

Sen kör jag två veckor med slips.

Sen får det bli någon form av omröstning.

Jag får en röst, de på kontoret en röst, och kärleken två.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad hände med väst OCH slips? Förutsatt att västen är rätt skuren (dvs all typ av för hög knäppning går bort), kan det vara en vinnare...

padam padam sa...

Jag tycker att det är otroligt stiligt. /a

Anonym sa...

Ohhh! västen är het!!

Kerstin sa...

Heja - väst är sååå fint. Heja.

Anonym sa...

Väst är fint, men lägg inte till slips, jag får så'n lust att be att få beställa när jag ser en väst-slips kombo! ;)

Anonym sa...

nja, det beror på västen skulle jag säga. Och killen i västen :) Kanske har jag för många bankirer runt omkring mig in min vardag, haha! Men det är sant Ninnibeth, man rör sig på ett minerat område om man kör med en kombination. Ungefär som balklänningar. Det kan VÄLDIGT lätt gå från snyggt till fullständigt smaklöst om man inte passar sig...

Konsultpappan (K-dude) sa...

Tack för alla synpunkter. Jag lär inte köra väst och slips tillsammans. Det har jag bara gjort en enda gång tidigare - på mitt bröllop.
Jag vill ha kvar den känslan av ofantligt uppklädd bara kring just det tillfället.

Kalla mig sentimental. Men så får det bli.

Alla på kontoret - som har sett mig i slips - tycker väst är det enda alternativet.

Så väst får det bli.