LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

01 november 2006

tomt

det är tomt i huvudet
jag är förkyld

antar att jag tappat bloggsugen lite, och den allmäna sugen också

blir så ibland

ibland är allt för jäkligt, men ändå känner man sig helt ok - eller rentav glad
ibland är livet bara bra, men ändå känner man sig lite nere

jag hör mig själv i min yrkesroll säga åt mig själv att göra si eller så för att lyfta bort mina allt-känns-jobbigt:glasögon, men jag vet ju också att det ibland inte spelar någon roll

och jag vet att jag kommer att må bättre snart igen
för allt är bra, om jag tittar på saker utifrån

man tappar bara sugar ibland

sen hittar man dem igen

Inga kommentarer: