LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

22 november 2006

ok ok ok ... Linda Skugge är Bä. Eller Bu. Det som är bra.

Jag vet inte varför, men det finns en liten besvärlig röst i mitt huvud som tycker det är jobbigt att tycka Linda Skugge är ok.

Kanske en grej för terapistunder i framtiden.

Vi släpper det här, va.

Avslutar med åttiotalets transaktionsanalysgrunder.

Linda, baby. Du är ok. Jag är ok. Och det är ok.

3 kommentarer:

Linda Unnhem sa...

Du vet vad jag tycker i alla fall. KRÄK!

Konsultpappan (K-dude) sa...

Jag vet... du ger henne inte ens sympatipoäng för matchande förnamn.

Det är hårt.

;-)

padam padam sa...

Jag avskyr henne. Och är stolt över det. /a