LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

02 november 2006

Mongoliet

En av mina gamla kursdeltagare från Ryssland tjänar mycket pengar på fastigheter. Nu har han gett sig in på property development i Ulan Bator.

Idag hörde han av sig och undrade om jag var intresserad av penthouselägenheten i hans nya projekt.

300 kvadrat. 150 000 USD var listpriset, men jag kunde få den för strax över hundra.

...skakar på huvudet

..lutar pannan i mina händer

.suckar djupt

- Nej.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Penthouse i Ulan Bator? Låter som en fynd. Ingår det en liten sherpa till lillkillen att leka med?
;)

Kerstin sa...

Om en helt annan sak. Jag drömde om dig inatt - är inte det sjukt så säg mig.

Konsultpappan (K-dude) sa...

Ninnibeth: Nja. Men på ritningen står det "Maid's room" respektive "Master's room", så någon form av personal tycks ingå. Eller någon form av fetish.
Kerstin: Coolt! Höll jag föredrag om personligt ledarskap, eller var det något om färgblind shopping?

Kerstin sa...

Nej, du vara bara där och var K-dude - en ditt ansikte var diffust.

Konsultpappan (K-dude) sa...

Japp. Det låter som jag. Får ofta höra att mitt ansikte är diffust.