LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

01 november 2006

Kenya Airways rockar

Dels för att de ersätter en 35-dollarflaska med 70 dollar.
Dels för att de på ett snyggt sätt kan använda det nyskapande ordet "confisticating" i sina kundrelationer. Som en konfiskering med knuten näve - vilket är den känsla jag hade efter att ha blivit av med min flarra.

Det är stort att erkänna misstag. Sådant premieras. Jag skall meddela min resekille Andy att han kan börja boka mig på Kenya Airways igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara att hoppas att inte killarna med Nigeriabreven har börjat jobba på Kenya Airways...
;)
F'resten, tror din sug är & leker i nå'n snödriva med min - det är motigt just nu....

Kerstin sa...

Åh härligt - det kallar jag service. Heja Kenya Airways. Vet du om de flyger till Skellefteå över julen?

Konsultpappan (K-dude) sa...

Givetvis.
Rutten Nairobi - Skellefteå är en av deras tyngsta moneymakers.

Tror det går tre direktflighter varje dag, och några fler inför helgerna.
Typ.

Kerstin sa...

Hahahahaha. Även om det kan anses som en omväg är det värt pengarna och tiden om servicen är så god.