LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

06 november 2006

sjukligt beteende

Jag gillar att trycka i mig en halv förpackning salta pinnar bara för att det är en så himla go känsla när man sedan är skittörstig och bara drar två stora halvlitersglas iskallt vatten på raken.

Är det sjukligt?

Inte är väl det konstigare än att man hoppar i en iskall bassäng på ett spa bara för att det sedan känns så skönt när man är i den varma bassängen? Väl?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Att äta choklad och dricka vatten sen, är gott ;). Blir alltid törstig av choklad, då är vatten det bästa att dricka till =)

Konsultpappan (K-dude) sa...

Choklad... hmmmm... jag förstår.... Min kärlek tycks ha den strategin.

Jag har bara aldrig förstått att hon äter choklad för det goda törstsläckandet efteråt.

Men visst är det genialiskt.

Kerstin sa...

Appropå bra kombos: Chips och filmjölk = bästisar. Såååå gott...

Kerstin sa...

Appropå bra kombos: Chips och filmjölk = bästisar. Såååå gott...

Anonym sa...

Hahahah det är underbart.