LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

03 november 2006

Sex vackraste kvinnorna

Snodde en utmaning från Kerstin.
Vilka är de sex vackraste kvinnorna.

Det blir inga bilder, utan bara en lista, och jag fixade bara tre.
1. Min kärlek. INGET gör mig lika lycklig som hennes ögon, leende och blonda korkskruvade hår.
2. Carrie Anne Moss. I Matrix-outfiten, INTE i filmen Chocolat.
3. Hon danskan som spelade i High Fidelity (Iben Hjejle?). Hon satt bakom mig i business class från Amsterdam eller något för någon månad sedan, och såg inte så hot ut i verkligheten, men jag förbehåller mig rätten att referera till filmversionen av människor.

That's it. Mina sex vackraste kvinnor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det två röster på vardera då så det blir 6 st, eller är det 4 på kärleken & en vardera på de andra?
;)

Konsultpappan (K-dude) sa...

ha ha ha!
4 på kärleken, de andra är ganska långt efter.

Kerstin sa...

Åh, kärleksförklaringar gör mig knäsvag. Du är en fin kille.