LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

21 november 2006

ett hack högre

Jag går ofta i kostym på kontoret, ibland även när jag kör workshops.
Fast egentligen inte ofta när jag kör workshops. Då är det på sin höjd en manchesterkavaj.

Nu tänkte jag rycka upp nivån ett hack. Har testat slips, det känns ovant och opraktiskt. Har även testat väst, det känns ovant.

Jag minns att det kändes ovant i början med kostym, så ovant kan jag hantera.

Slips.
Väst.

Fan. Kanske läge för kostym och näverhatt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Outfit bild är in order!
Haha!

Kerstin sa...

Du och din näverhatt. Vadan denna besatthet? Hahahaha.

padam padam sa...

jag säger go for it, finns ju inget snyggare på en man än en redig kostym med väst och allt! Näverhatten är då säkert bara pricken över i.

/jess