LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

14 september 2006

Mitt gamla jag

Jag brukade hänga mina inlägg på Expressens Bloggsidor.

Sen märkte jag att de inte var så bra på att låta andra kommentera det man skrivit.
Det tyckte jag var trist.
Men först nu har jag orkat flytta hit.

Och det känns ju bra.

Men titta gärna på mina gamla inlägg. Ibland skrev jag saker jag i efterhand fortfarande gillar.
Jag kommer nog att kopiera över dem hit.

Sen, typ.

Min gamla sida finns här

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag blev till och med medlem på Expressen, enbart för att kunna lämna kommentarer... :)