LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

18 september 2006

Maktskifte

Jag har kommit på ett nytt sätt att få min omgivning att börja skratta högt.
Genom att säga att Fredrik Reinfeldt är ganska exakt fyra år äldre än jag.

De av er som känner mig förstår hur bisarrt det är.

Han är minst femton år äldre än mig. Typ.

Men det är inte bara mitt fel, utan även till stor del hans.
De flesta ringar nog in mig kanske fem år yngre än jag är (mer än så om jag rakar av skägget), och Fredrik R ser redan ut att bära en värld på sina axlar.

Det skall bli intressant att jämföra oss efter en mandatperiod.
Jag är nog äldre.
Antagligen han också.

Inga kommentarer: