LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

15 september 2006

En smörad helg

Jag kan inte riktigt förklara det, men jag har snöat in på det här med smöret och Karlshamn.

Det känns som om jag kommer att bli besviken om det inte finns stora statyer i smör och avbildande kända mejeripersonligheter. "Denna torso i stillatrampat kompaktmargarin föreställer Charles Hemkärnare som uppfann metallfolietoppen på den klassiska M1-rl:smörförpackningen. 1831-1912"


Smörsmörsmör

Det skall bli skitkul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

*asg* Den idéen gillar jag! :D :D :D
Skönt att höra att du hittat ett nytt "blogg-hem" nu =)

Line sa...

Det bästa med bloggen är att du bytat. Det sämsta är att du varken länkat till mig eller Linda. när man kommer till Linda kan man nämligen gå tillbaka till dig eller lotta. Nu måste jag gå tillbaka till min egen för att komma endera. Det suger lite. Men annars är allt riktigt bra.

Konsultpappan (K-dude) sa...

Ja ja ja... jag har lite tidspress, liksom.

tänkte så här:
Prio 1 - byta
Prio 2 - fatta hur saker funkar, som räknare, länkar mm....
;-)