LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

17 september 2006

Ont i halsen - orkar inte fippla mer...

Nej.
Jag kan tydligen blogga, men om jag försöker ändra länkar eller bild på resten av sidhelvetet så låser sig Blogger.

Så bilden på min profil ändras inte.
Och länkar till andra får vänta.

Nu skall jag ta en omgång tabortont-tabletter till, och sedan lite honungsvatten, och sen gurgla med en whisky.

Helt opartiskt - typ - så är detta det ondaste jag haft i min hals någonsin. Det bara tjongade igång i morse i Karlshamn.

Det är ganska jobbigt, eftersom min kärlek nu verkar känna lite i sin hals.
Om vi båda är utslagna, och lillkillen är sjuk. Då är det jobbigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inge skoj alls!
Kan det vara nå'n elak margarinus fettus virus som slagit sig på halsen? ;)
Testa min mirakelkur!
http://blogg.expressen.se/ninnibeth/entry.jsp?messid=98680

Krya på dig!

Anonym sa...

Hej,

Kikade på din blogg på expressen och såg att även du flytt fältet. Hoppas du kommer trivas bättre här! Halsont och förkylning har vandrat i vår lilla familj med, med början hos mig, fortsättning hos lilltjejen och avslut (hoppas jag) hos mannen. =)

//Delfinen (fd. en delfins prat på expressen och numera: dolphindance.blogg.se)

Konsultpappan (K-dude) sa...

Ninnibeth: Låter komplext. Inhalator?! Låter inte min whiskykur bättre? Eller åtminstone skojigare? ;-)
Delfinen: Välkommen hit! Och japp - även jag har nu flytt från Expressen...