LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

20 september 2006

sidoeffekt

Märklig spinoff av halsont.

När jag igår och idag försökte gurgla i vanligt munskölj från Colgate så bildas skitstora bubblor så jag måste sluta gurgla för att inte bli ett spektakulärt underhållningsevent i badrummet.

Så här har det aldrig varit förut. Har något ändrats i min mun, så det plötsligt är gynnsamt för bubbelskapande med Colgate freshmint?

Och än viktigare - är detta något jag kan tjäna pengar på?

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Hurra för att jag kan kommentera. Och Hurra för nu är jag hemma.

Hals-ont-stora-bubblor-teori: Själva röret kanske är trängre vilket ger mer "power" till bubblor??? Eller är det kanske bara som det känns - att röret är smalare då man har ont i halsen???

Line sa...

Jag tror TV3 eller femman kan vara intresserade, vad gäller försörjningen.