LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

22 januari 2007

Filthatten och jag


Jag äger en hatt sedan tidigare, en Tilley hatt som varit med mig i djupa regnskogar och på Matterhorns topp. Men det är en äventyrshatt, som inte är särskilt estetisk, så jag har den bara på semestrar. ;)

Idag blev det bara så skitkallt här i Berlin idag, jag vart helt enkelt tvungen att gå in i första bästa butik och köpa mig en hatt.

Det blev en filthatt, och någon av deltagarna här tyckte att jag ser ut som någon i bluesbrothers-filmen.

Är inte helt säker på att det är en komplimang.
Men jag gillar min Berlinhatt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt!
En hatt är alltid rätt; iallafall nästan.
;)

Lina sa...

ah,,där är den..filthatten....du´´funkar...;0)

Konsultpappan (K-dude) sa...

Tack :-)