LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

14 januari 2007

BBC Food

Vi har drygt 130 kanaler på kabel-TV:n. Leverantören vill att vi skall testa allt, för att sedan börja ta betalt.

Själv skiter jag i alla filmkanaler och sportkanaler - jag är inte ens taggad av Al Jazeera, eller vad nu kanalen heter.

Den enda nya kanal jag gillar är BBC Food.
Jag ÄLSKAR matlagningsprogram.

BBC Food är som knark.

Lillkillen blir bara geggigare i ögonen, och snorigare. Nu tror jag vi kan glömma dagis imorgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har en så'n hemma också.
E var hemma från dagis torsd/fred förra veckan med ont i örat och ynk.
Hoppas eran blir bättre lika fort som vår.
Om inte annat så kan du ju alltid roa dig med att inspireras av BBC och bjuda Kärleken på en snofsigare variant av tv-dinner... ;)

Anonym sa...

Jag kan inte annat än hålla med, BBC Food ÄR knark. Men det är ju en ganska trevlig form av beroende utan andra sideffekter än att man lär sig skumma engelska matord att briljera med. :)

Konsultpappan (K-dude) sa...

Righty'o.