LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

21 februari 2009

Liten besviken näverhatt

Jag kan förstå att jag hittas på Googlesökning för "snuskis", baserat på min incident i Hanoi.
Dessutom känner ni alla nog till min erfarenhet av "läderpung" i Sarajevo.

Däremot känner jag en stor besvikelse över att "Porr i Berlin" inte längre är den självklara sökningen för att hitta hit. Den var topp 5 för ett halvår sedan.

Dessutom har jag länge närt en dröm om att det vanligaste sökvägen för att hitta mig skulle vara att googla på "liten näverhatt".

Har ni inte märkt hur ofta jag försöker smyga in "näverhatt" i mina inlägg? Jag trodde att jag åtminstone skulle hamna på någon modebloggs radar. (Shit Pommesfrites - skärpning!)

3 kommentarer:

Niklas U sa...

Kanske kan små näverhattar bli J**** ****s första egna produkt

Konsultpappan sa...

Ooohh... bra idé!
Djärvt, men ändå diskret.
Jägerwulf Neverhut.... mmmm...

Kerstin sa...

Hahaha - ska genast skärpa mig...