LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

26 februari 2009

Feber

Ah.... och bara för att jag hade liiiiiiite för kul igår kväll - så fick lillkillen feber i natt.

Så nu är jag hemma och VAB:ar, har nyss köpt en halvtimme arbetsro med en dinosauriefilm på TV:n.

Sitter och avbokar dagens coachingsession och även arbetsmötet kl. 13.

Men å andra sidan är det lite mysigt att passa honom. Vi har lagt lite pussel. Vi har tagit oss en kopp te. Vi skall se film tillsammans.

Men först skall jag avboka lite saker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag fick bara ett glas vin igår, men skulle ha mått bra av att vab'a iallafall - *gäsp*

Anonym sa...

Oh, nej du måste berätta sånt här innan jag skickar jobbiga mail med tråkiga bloggfrågor till din kärlek. Som även om hon inte är hemma säkert är lite trött och orolig...

(märker direkt vart sympatierna ligger)