LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

14 februari 2009

Markoolio skjuter en Uggla

Han tänkte nog göra som när Uggla överraskade alla med att faktiskt göra en kärlekssång som berörde folk, trots att den som vanligt gick nästan klockrent i marschtakt. Sjung efter mig:
...då är du de vackraste som finns, inte påmålad och falsk som andra....

Och nu till Markoolio. Sjung efter mig:
...bär NEEEER han till sjön...

Jag vet att det borde vara honom, men då hade det inte passat i textraden. Hade jag fått sånt att stämma hade jag kunnat ställa upp i schlagerfestivalen, ju. Men nu har jag självinsikt nog att inte ställa upp. Markoolio - skäms! Det borde du också fatta.

Inga kommentarer: