LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

25 maj 2009

Roadrunner at Schiphol

Sitter på Amsterdams flygplats Schiphol och tittar på folk. Oftast vill jag bara sätta mig i KLM-loungen och jobba fokuserat, men inte idag.

Jag sitter och filar på ett löfte till mina kunder, och jag gillar att se rörelserna och höra surrandet av röster. Alla är på väg någonstans, en del dästa och luttrade - andra spända och förväntansfulla. Det gillar jag med flygplatser; de är platser med inbyggt flöde och förändring - vissa mer än andra.

Vissa dagar gillar jag mitt kontor bättre än andra dagar.

Idag känns det helt ok att vara Roadrunner. Coolt rentav.

Inga kommentarer: