LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

18 maj 2009

Konsultpappan och Zac Efron

Distraktion från arbetet nu. Flyr iväg från den Executive Brief jag måste få iväg inatt.
Kollade lite webbsidor. Fastnade på makemebabies.com

Inser nu varför jag och Zac aldrig skulle funka. Vår grabb skulle inte bli ens en tiondel så söt som min egen lillkille därhemma.

Antar att jag får förbli hetero.

Sorry Zac. Move on.

3 kommentarer:

msn00b sa...

Err jag vet inte om du har sett det men din blogg har reklam för "thailovelinks - hitta din alldeles egna thailändska brud" just a heads up

Miasworld sa...

Hahaha, det är är nog det mest ultimata "jag gör vadsomhelst för att slippa skriva på den där rapporten" som jag har sett :)

Konsultpappan sa...

msnOOb - tack för tipset! Det visste jag faktiskt inte. Skall kolla om man kan filtrera på något sätt.