LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

23 augusti 2006

lite lycka

Svenska tecken funkar inte har, eftersom jag inte kan koppla upp min egen lilla laptop till det miserabla natverket har.

Lyckan igar kom nar jag 21.25 fick ett SMS fran min karlek hemma.

Lyckan idag kom nar jag 17.35 fick ett SMS fran min karlek hemma.

Nar man ar omgiven av fattigdom och tycker allt ar jobbigt... da ar det bra att inse att nagot sa litet som ett SMS hemifran kan fa en att ga runt pa sma moln.

Shit. "ga runt pa sma moln" - ar det bara jag som tycker jag later som en Gotlanning nar jag inte har svenska tecken?

Inga kommentarer: