LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

30 augusti 2009

"Jag är inte nyfiken, men vill väldigt gärna veta..."

Fick ett e-mail från min kära mor nyss. Det började: "Jag är inte nyfiken, men vill väldigt gärna veta..."

Mamma.
Jag vill inte rätta dig, men vill väldigt gärna korrigera ditt påstående.


;-)

...och det är helt ok att vilja veta mitt schema för de närmsta veckorna.
Det lär jag också vilja om lillkillen växer upp och skaffar ett jobb där jag inte riktigt har koll på vilka världsdelar han kommer att befinna sig i den kommande veckan.

Du ÄR nyfiken. Och det är jag med. Det går i släkten.
Jag ringer i morgon.

Kram

3 kommentarer:

Miasworld sa...

Tror alla mammor är lite nyfikna :) Min pappa är lite mer rakt på och skickar ett mail: Var är du?

Fyra nyanser av rosa sa...

Vart har du tagit vägen? Vilken världsdel är du i?

Konsultpappan sa...

well...förra veckan var det nog London, Götene, Nynäshamn och sen hemma.
Denna vecka blir det nog Amsterdam, Klippan, Düsseldorf, Göteborg och sen hemma.

Gubben rör på sig :-)