LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

26 augusti 2009

Sleepless in London

Sitter vid skrivbordet och Twittrar.

Jag blev arg på att Hilton struntade i att min profil tydligt specar att jag vill bo högt uppe och att de tror att trådlöst Internet är en kul bonus som vi egentligen inte BEHÖVER.

Det är lustigt hur bra resultat man uppnår genom att stå som en stenstod i mörk kostym och upprepa:
- I understand that you cannot help me. That is ok. I want to speak to your superior now.

Det funkar alltid. Jag är nu uppgraderad till "Keats Suite". Bra att ha möten här. Hilton Metropole's "Executive Rooms" är patetiska på gränsen till tramsiga.

Jag vet att jag borde sova nu, och att det inte blir mycket sömn de närmsta dygnen.

Men jag råkade ställa en fråga på Twitter, och nu har jag fått så många kul svar och hittat så många skoj människor att jag bara MÅSTE sitta kvar en stund...

Inga kommentarer: