LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

11 augusti 2009

Fina ben

Vi sitter sida vid sida i soffan, med varsin laptop på våra ben.

Hon kommenterade nyss:
- "Du har otroligt fina ben, för att vara man"

Jag svarade inte. Kastade bara en lång blick längs mina ben. Visste inte riktigt vad jag förväntades svara. ("Vad? De här gamla trasorna?", "Ja - dessa på en brud så rockar det!", "Om du bara visste vad jag brukade ragga med de här spirorna när jag var ung.")

Ibland skall man inte ställa några frågor, utan bara ta vara på de komplimanger man kan få av sin fru efter snart fem års äktenskap.

Fina ben. Ok.
I can work with that.

Inga kommentarer: