LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

09 juni 2009

Old fart

Jag skulle hastigt redigera min Blogger-profil så den är aktuell och uppdaterad.

Åldern beräknas och uppdateras automatiskt, så jag har inte tittat på den de senaste åren.

Nu kastade jag ett getöga där, och när det stod 39 så tänkte jag ett kort ögonblick "oj! det har blivit fel. 29 är det ju."

Sen kom jag på att jag VISST är 39, och att det till och med snart är 40.

Det var en lustig insikt.

3 kommentarer:

Peppe sa...

Jag brukar bli osäker på om jag är 31, 32 eller 33 då folk frågar hur gammal jag är. Demensen slår in tidigt.

Konsultpappan sa...

Vänta - nu tappade jag kommentarstråden.
Vad var ämnet?

Winnie The Pooh sa...

jag är helt övertygad om att jag är 28. 28 var en bra ålder.
fan vad deppit det är att inse att det var fem år sedan.