LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

28 juni 2009

Frestelser

Min kärlek gillar att jogga långt och länge. Hon lämnade nyss över sin lilla iPod Shuffle till mig.
- Fyll den med vad som helst som går att springa till.

Jag har nu ofattbart svårt att välja mellan att vara kärleksfull make och min ryggradsinstinkt att fylla iPoden med:

A. hela Smurfhits 13
B. endast Oompa-Loompa:låten från Kalle och chokladfabriken
C. endast "Pump up the jam" av Technotronic från 1989
D. Kjell Enhagers guidade avslappningsmeditationsövning "Världsklass"

Fan. Jag lät kärleken bestämma. Det blev lite blandad, soft hip hop. Bra att springa till.

1 kommentar:

Otto sa...

De säljer fullängds-CD med valsång på Sök&Finn. Det GÅR inte att springa till.

Möööööööööööööööh... (pause, repeat)