LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

10 juni 2009

Munvatten, anyone?


Publik toalett på Lindner Hotell i Düsseldorf.

Jag förstår omtanken, men inte funktionen.
Vill de att jag skall skvätta munvatten i min hand och snabbt skvalpa vidare det till munnen? Eller tänker de sig att jag och alla andra på den publika toaletten skall vrida ner huvudet så vi kan pumpa loss ett par centiliter listerine direkt i munnen?

Det är liksom rätt tänkt, men fel gjort.

Sen var jag ju tvungen att testa lite i handflatan, bara för att kolla att ingen genomfört ett djupt komiskt practical joke. Jag menar - vem som helst kan ju printa ut en liten textremsa och fästa på hotelltoaletternas tvålbehållare.

Hmmm... rätt intressant tanke, faktiskt.