LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

26 juni 2009

Doften av sommar


Bara en kortis i London kvar. Måndag-tisdag nästa vecka.
Sen skall jag "såsa på kontoret" onsdag till fredag. Det står så i min kalender. "HQ, såsa", smäck över tre dagar.

Jag vill glida över i semesterläget. Kanske rentav strunta i kostymen och sitta i sandaler, shorts och linne bara för att markera hur odrägligt semesterredo jag är.

Igår fixade vi pass åt lilltjejen. Hon var astaggad, och höll hårt om min jobbväska när vi väntade på vår tur.

2 kommentarer:

Floosan sa...

Va härligt det låter, själv får man vänta några veckor till innan jag kan inta semsterläge, hoppas vi får lika tur med vädret =)

Elin sa...

Ja det är lite varmt! Och ja verkligen att man blir slö! Haha ja så kan man också se det ^^