LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

09 mars 2009

Sleepless in Værløse

In the 1920s, Ernest Hemingway bet ten dollars that he could write a complete story in just six words.
He wrote: "For Sale: baby shoes, never worn."
He won the bet.


Själv är jag så pretentiös att jag tror mina sleepless-inlägg inte skulle rymmas på hela 140 tecken.

Konsultpappan von Oben. Minsann.

För övrigt skall jag gå och lägga mig nu, så detta inte blir något tre sidor långt inlägg. Sök själva på "Sleepless" här på min blogg. Jag blev rent paff när jag insåg hur långa inlägg jag brukar tröska fram på nätterna.

Inga kommentarer: