LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

27 mars 2009

Pappa är hemma

Har varit på konferens ett par dagar.
Massor av gamla kollegor på vår motsvarighet till klassåterträff.

Själv är jag 40 nu, och började i gebitet för 14 år sedan.

Kollegorna har blivit gamla. De som var 50-55 och branschens äss när jag började är nu pensionerade eller nästan pensionerade. Fortfarande skarpa, men.... väldigt mycket äldre.

Jag tittade på mig själv i spegeln och funderade på de senaste fjorton åren.
Faktiskt.

Shit, vad mycket jag upplevt.

Jobbmässigt.
Privat.

Ibland behöver vi se åren ha passerat på andra för att reflektera över hur de passerar på oss själva.

Inga kommentarer: