LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

06 mars 2009

Självinstruerande lek


Jag VAB:ade igår.
Lilltjejen var lite krasslig, och jag var hemma med henne.

Vi lekte en komplicerad lek, sådär som bara en överkreativ pappa kan göra med sin lite matta och trötta dotter när hon egentligen skiter i vad man leker bara man håller om henne när man leker det.

Så min ofattbart komplexa lek gick helt förlorad över hennes huvud.
Men JAG tyckte den var kreativ och stimulerande.
Testa själva. Jag bifogar en bild som jag upplever är självinstruerande.

2 kommentarer:

Miasworld sa...

En helt självklar lek. Frågan är bara; ska man sätta på sockan på dinosauriens huvud FÖRE den oranga bilen svängs ut till vänster eller efteråt?

Winnie The Pooh sa...

Jag är lite förvirrad? vad exakt är det du försöker visa här? Att blinda dinousarier inte bör ta taxi New York eller att om du har en socka över huvudet riskerar du att få åka trist orange sedan istället för blå-stripad "utan-tak-bil"?