LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

05 april 2009

Saknad i Jerusalem


Just nu saknar jag min kärlek hemma i Sverige något rent ofattbart.
Samtidigt har jag ett jobb att göra här i Jerusalem.
Och mitt rum ser ut som en gravkatakomb från någon medeltida kyrka.
Dags att bita ihop och leverera.

4 kommentarer:

Paul Holmstrom sa...

Det var som katten. Jag trodde att du drev med oss när du twittrade om rummet. Någon gräns får det väl ändå vara för vad som kan vara "exotiskt".

Konsultpappan sa...

I wish.
Tänk kallt och mörkt, och faraoner som skall begrava katter och annat otyg.

Mona sa...

Man drabbas av en intensiv minidepression av det här inlägget och den där bilden... Ouch!

Miasworld sa...

Jag tänkte också bita ihop och leverera i morgon. Det är något med repetition av samma sak som får en att kämpa i uppförsbacke med motivationen... bita ihop och leverera...