LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

27 november 2008

Alive and Kicking

Whoa - när jag skrev rubriken fick jag flashbacks från 80-talet. Vilket band skrev den låten, till Breakfast Club, va?

Hursomhelst.

Tänkte bara informera att Expedition WOW-bloggen nu är levande och sparkande igen. Gå dit och tanka motivation.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan väl aldrig ha varit Simple Minds du menade? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=OfNef6E5Jno

Konsultpappan sa...

Dear GOD! Jo.
Så lät de. Och låt oss alla glömma de kläder vi bar det årtiondet.

Ett vagt minne av en midjekort spencerkavaj tillsammans med en mintgrön T-shirt poppar upp i huvudet.

Och uppkavlade byxben, vita tubsockar och kinasandaler.

Anonym sa...

Glad att jag kunde stå till tjänst!

Du får gärna maila och berätta det där via min e-mail om du orkar och vill (mammamelissa@gmail.com) -för nu blev jag himlans nyfiken ;.) och hoppas självfallet att det är någonting positivt....