LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

16 september 2009

Shhh....

Nu har de somnat.

Båda två.

Jag har tittat till dem. Rättat till täcket under hakorna, och viskat till dem att de är trygga och friska, och att pappa alltid kommer att skydda dem. Alltid.

Vi har två underbara barn, min kärlek och jag. Ibland undrar jag hur vi haft sådan tur med båda barnen. Friska och trygga.

Men vi är inte så dåliga själva.
Min fru är perfekt. Jag är själv helt ok. Vi sliter hårt för att ge våra barn den trygghet de förtjänar. Både emotionellt och materiellt.

Just nu känner jag i ett stort varmt gosigt moln inom mig att vi faktiskt lyckas rätt bra.

I kväll får vi vara lite självgoda.
Ok?

Inga kommentarer: