LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

13 september 2009

Många år kvar, min kärlek.


Gjorde just ett test som min vän Mikael tipsade om.

Det verkar som om jag och min kärlek kan andas ut. Vi har massor av år tillsammans att gotta oss åt. Jag är tydligen bara barnet och kommer att leva skitlänge.

Puh.

2 kommentarer:

Frank Stahl sa...

Du behöver bara stå ut med mig 8000 dagar till, dvs de sista 10.000 dagar är du fri och behöver aldrig tänka på att skicka någon hälsning igen... kram. Kanske du borde förstå att den kärlek du har för dina barn har jag också för er...

Anonym sa...

Ja. Oj. Tänk om jag vore smart. Då hade jag nog förstått.