LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

12 december 2008

Note to self

När det ringer på min iPhone gör jag ibland en cool grej.
Jag tar upp telefonen med vänster hand, drar med fingret över displayen (så gör man för att svara på det inkommande samtalet), och sedan slänger jag telefonen genom luften i en liten båge över till höger hand och för upp iPhonen mot örat för att börja prata.

Note to self: Från och med nu - kolla först om jag redan håller något i höger hand. Typ ett glas vatten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förlåt, men jag fick en bild i huvudet av hela händelseförloppet, och jag skrattar så hårt att jag nästan kissar på mig. Nästan.