LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

22 december 2009

Det som glöms i snö...


"- Nej, nej min kärlek. Jag lovar att ställa undan sommarmöblerna i förrådet när höstvädret nalkas.
Absolut, klart jag skall ställa undan även det lilla hopfällbara bordet och de hopfällbara stolarna på framsidan där jag tar mitt förmiddagskaffe i sommarsolens ljuvliga sken.
Strunta du i det här - jag kommer ihåg det.
Och skulle jag råka glömma det någon vecka så kommer jag ihåg det när höststormarna kommer.
Trust me, sötnos.
Jag är man - jag är programmerad att komma ihåg sådana här saker."

Inga kommentarer: